هنر خدایی!

0
دو انیمیشن در جستجوی نمو (Finding Nemo) و در جستجوی دوری (Finding Dory) به عنوان نسیم شفابخش قابل تعبیر می‌باشند چرا که مواردی همچون غصه نخوردن، تلاش کردن، دوست داشتن و … در کنار مفهوم ارزشمندی همانند سخت نگرفتن کاستی‌ها با چاشنی امید لزوما نمی‌تواند به وسیله ساعت‌ها مشاوره و صرف انواع و اقسام هزینه‌های مادی و معنوی حکاکی گردد.
تزریق مفاهیم ارزشمند در قالب ساخت آثار فاخر یک سرگرمی شیرین و قابل ستایش است. بدیهی است که خردبافی‌های روانشناسان لزوما حیات‌بخش نمی‌باشند و هر چیزی در جای خود زیباست! بنابراین اثر بسیار خسته‌کننده و تخیلی درون بیرون (Inside Out) می‌تواند به هر دلیلی جوایز گوناگون را تصاحب نماید اما در واقعیت بیشتر قلم رنگ است بر دانش خدایان روانشناسی …
Share.

About Author

امیر بهلولی

امیر بهلولی که نام کامل ایشان «امیر بهلولی دیزگاه» می‌باشد؛ یک شهروند ایرانی است که مهم‌ترین هدفش ایجاد اعتبار می‌باشد تا به وسیله آن دغدغه‌های مختلف خودش، کشورش و احیانا سایر کشورها را حل نماید. امیر بهلولی مولف 3 کتاب «طلا»، «تورم یا حباب تورمی؟» و «گفته‌ها و ناگفته‌های بورس ایران ...» می‌باشد که هر کدام رویه متفاوتی را طی نموده‌اند. کتاب نوشتن به زبان فارسی به هیچ وجه خوشایند نیست و بدیهی است که امیر بهلولی نیز این موضوع را درک کرده است. در حال حاضر شرایط کشور به شکلی است که نویسندگان کتب مختلف شاید تنها برای سرگرمی و احیانا کسب اعتبار به نوشتن می‌پردازند. نکته جالب اینجاست که روند چاپ کتاب در ایران در حال حرکت به سمتی است که ناشران نه تنها پولی بابت چاپ کتاب به نویسندگان پرداخت نکنند بلکه هزینه‌های چاپ کتاب را نیز از آن‌ها دریافت کنند! بها و ارزشی که مردم به کتاب می‌دهند نیز بسیار عجیب شده است به گونه‌ای که کتاب نوشتن را با موتورهای جستجو مرتبط می‌دانند و در نهایت کلید چاپ کتاب‌های گوناگون را فضای مجازی می‌دانند! با توجه به مطالب گفته شده، امیر بهلولی اولویت اصلی خود در موضوع چاپ کتاب را بر پایه تالیف کتاب به زبان انگلیسی و چاپ آن در خارج از ایران قرار داده است. نویسنده مذکور اعتقاد دارد که به اندازه کافی درباره اقتصاد ایران سخن گفته است و این موضوع در نوشته‌های وی واضح و مبرهن می‌باشد. بنابراین ایشان قصد دارند که از تکرار مطالب مختلف در حوزه اقتصاد ایران پرهیز نمایند و تنها در صورت ضرورت مطلبی را ذکر نمایند.

Comments are closed.